راه ترقی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

راه ترقی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/865950/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تغییر محدود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه؛ دلار ثابت ماند

وزیر صمت: برنامه ویژه‌ای برای شیرین‌سازی آب دریا و انتقال آن به کویر مرکزی ایران داریم

آخرین قیمت انواع گوشت و مرغ اعلام شد

خبر ‌خوب برای محرم قبل از مهم‌ترین بازی فصل

حمله به لیگ برتر؛ مسخره است که رودری را نمی‌بینید!‏

ستاره برزیل مهمان ویژه تمرین تیم ملی ایران

واکنش پرسپولیس به اخراج پسر مربی استقلال

آرژانتین نگران شد؛ مسی شاید به بازی بعدی نرسد

صعود دومین نماینده تهران به لیگ یک

بیرانوند برای عنوان بزرگتر از فردی می‌جنگد

7 بازیکن استقلال در خط دفاع به میدان رفتند!

نام تیم بایر لورکوزن بر جام قهرمانی بوندسلیگا حک شد

پپ: باور نمی‌کنم لیورپول با این مهاجمان قهرمان نمی‌شود

درخواست فرزندان مارادونا برای بازگرداندن توپ طلا

سخنگوی شورای نگهبان: انتشار دلایل ردصلاحیت‌ها مجوز قانونی می‌خو‌اهد

رئیسی: فردوسی هویت ایرانی را بر دو بال ایران‌دوستی و ولایت‌پذیری به پرواز درآورد

نماینده مجلس: هرگز دل امام را خون نکردم و آلت دست عمال ارتجاع نبودم

محسن هاشمی: گفتند خاطرات درباره آقای کرباسچی و سردار سلیمانی حذف شود

روحانی: مردم ایران! شما را به شهادت می‌طلبم

مجمع تشخیص طرح «شفافیت قوا» را تایید کرد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 105 ایثارگر

دلیل عجیب نصرالله رادش برای بازیگر شدن!

حذف جایزه بازیگر ایرانی از یک جشنواره خارجی به روایت کیانوش عیاری

«افعی تهران» از حاشیه جدیدش گذر خواهد کرد یا نه؟

علاقه و شعف فلور نظری از یک فرهنگ در آلمان

بازی جالب جمله ساختگی لیلا اوتادی با مهران غفوریان

اجرای زیبای موسیقی «آنشرلی» با ساز هنگ درام

بازارهای زیرزمینی خرید و فروش عقرب در ایران

چرا تصرف خارکیف برای پوتین مهم است؟

معاون وزیر دادگستری: 8 هزار زندانی خارجی داریم که بسیاری از آنها حاضر نیستند به کشورشان بروند

پلاستیک جدیدی که پس از استفاده ناپدید می‌شود!

بختیار علی با شعرهایش به نمایشگاه کتاب می‌آید

فردوسی هویت ایرانی را بر دو بال ایران‌دوستی و ولایت‌پذیری در مسیر کمال به پرواز درآورد

افکار عمومی و زیباکلام

خشکاندن عمدی 16 هزار درخت در تهران

پرشدگی سدها به 67درصد رسید؛ پُرشدن کامل مخازن 9 سد مهم

سهم خانوار از سفره اعتبارات بانکی افزایش یافت

کلید معجزه در بافت‌فرسوده

امضای 3 میلیارد دلار تفاهم‌نامه دریاپایه بین شرکای ایرانی و خارجی

تشویق فردوسی پور پیش از شروع بازی یادبود زنده یاد اسکویی

مرادی : اگر در فساد فوتبال نام داوران باشد از آنها سلب اعتماد می شود

امیر آبادی: امیدوارم حواشی گریبان تیم استقلال را نگیرد

بایرن یک پدیده جدید رو کرد؛ مینی مودریچ!‏

کلاس اخلاق آنچلوتی برای فوتبال ما

اعتماد هم‌ تیمی‌ های استف کری به گل شدن پرتاب او

تلخ ترین روز هواداران تراکتور در فوتبال ایران!

تاتنهام آرسنالی‌ها را به ورزشگاه راه نمی‌دهند

رهبری فرد: پرسپولیس را از هاشمی نسب گرفتند

‏ مدت قرارداد امباپه با رئال فاش شد!‏

توصیه عجیب یوفا به تیم‌های یورو 2024