راه ترقی

آخرين مطالب

مشاور رییس جمهور: هواپیمایی کیش ایر با رویکرد سرویس دهی جهت بهبود اقتصاد مناطق آزاد توسعه می یابد منطقه آزاد کیش

مشاور رییس جمهور:  هواپیمایی کیش ایر با رویکرد سرویس دهی جهت بهبود اقتصاد مناطق آزاد توسعه می یابد
  بزرگنمايي:

راه ترقی - سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: شرکت هواپیمایی کیش ایرلاین با اولویت سرویس دهی در مناطق آزاد توسعه می یابد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از فرینا، در این نشست که با حضور حمید برومند قائم مقام دبیر شورایعالی، محمدرضا نوایی لواسانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونین و مدیران دبیرخانه شورا و شرکت هواپیمایی کیش برگزار شد، حجت اله نجاری عضو هیات مدیره و معاون اداری ـ مالی شرکت هواپیمایی کیش ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شرکت تعیین تکلیف واگذاری شرکت را از اولویت ها و دغدغه های اصلی در مسیر توسعه و گسترش فعالیت ها عنوان کرد که نیاز به پیگیری جدی دارد.
در ادامه مشاور رییس جمهور با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این شرکت طی سالیان گذشته به عدم دستیابی به توسعه مناسب اشاره کرد و گفت: با درنظر گرفتن مزیت های رقابتی کیش ایر می تواند جایگاه بسیار بهتر و مطلوب تری در بین ایرلاین ها داشته باشد.
سعید محمد با تاکید بر اهمیت در اختیار داشتن یک ایرلاین اختصاصی برای مناطق آزاد افزود: کیش ایر باید ایرلاین ویژه مناطق آزاد شود و همه مناطق باید در ارتقاء و توسعه حوزه عمل این شرکت سهیم شوند.
وی با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری و نیاز فعالین اقتصادی مناطق آزاد 8 گانه فعلی و همچنین برنامه ریزی های انجام شده برای راه اندازی 7 منطقه جدید بر ضرورت خدمات رسانی ایرلاین موثر در مناطق آزاد تاکید کرد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: کیش ایر با توسعه ناوگان و برنامه عملیاتی دقیق می تواند در سطح ملی و منطقه ای و پس از آن با هدف دستیابی به بازارهای بین المللی روند توسعه ای خود را دنبال کند.
مشاور رییس جمهور، افزایش سهم کیش ایر از بازار ملی و بین المللی، افزایش و توسعه ناوگان و راه اندازی کارگو را از مهمترین اهداف مدنظر برای این شرکت هواپیمایی عنوان کرد.
سعید محمد ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر با پیگیری های انجام شده روند واگذاری و خصوصی سازی شرکت متوقف شده و قطعیت این عدم واگذاری در حال پیگیری است گفت: کیش ایر باید به دبیرخانه شورایعالی و منطقه آزاد کیش بازگردد و با مشارکت سایر مناطق آزاد و با تجهیز و نوسازی ناوگان به فعالیت بهینه خود ادامه دهد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان با قدردانی از تلاش های کاپیتان ابراهیم سیه جانی برای دکتر اسناوندی آرزوی توفیق کرد و بر ضرورت تحقق برنامه اقتصادی ایشان برای درآمدزایی بیشتر و خدمات رسانی شایسته به مردم تاکید کرد.
در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ضمن قدردانی از حسن اعتماد مشاور رییس جمهور به برنامه اقتصادی تدوین شده در راستای توسعه و تجهیز ناوگان که از طریق فاینانس به راحتی و به سرعت قابل انجام است اشاره کرد و افزود: پیگیری جدی برای راه اندازی کارگو با تکیه بر توان فنی و مهندسی قوی مجموعه و با توجه به ظرفیت موجود در کیش که این امکان را به راحتی برای شرکت فراهم می کند انجام خواهد شد و در مرحله بعد توسعه مقاصد پروازی شرکت، دستیابی به بازارهای بین المللی و نیز ارتقاء وضعیت معیشتی پرسنل با هدف ایجاد انگیزه مضاعف به عنوان اولویت های برنامه ریزی خبر داد.
ابوالفضل اسناوندی با اشاره به وجود حدود 90 فرودگاه در سراسر کشور و جابه جایی بالغ بر 45 میلیون نفر مسافر افزود: از این تعداد فرودگاه 80 درصد ظرفیت در حال بهره برداری در 8 فرودگاه است که ظرفیت مغفول مانده زیادی قابل بهره برداری و مدیریت است.
اسناوندی با اشاره به میزان ساخت فرودگاه ها در کشور به ضرروت به روز رسانی ناوگان عملیاتی در همه ایرلاین ها اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد بتوانیم هواپیمای جدید خریداری و به ناوگان عملیاتی کیش ایر اضافه کنیم.
عضو جدید هیات مدیره نیز به ظرفیت فوق العاده و بالقوه این هواپیمایی اشاره کرد و افزود: حمایت دبیر شورایعالی و سازمان منطقه آزاد کیش در کنار سرمایه گذاری سایر مناطق آزاد افق های روشنی را پیش روی شرکت ترسیم می کند و با تکیه سرمایه نیروی انسانی حرفه ای و متخصص موجود در شرکت همچنین تقویت توان عملیاتی شرکت و تقویت بنیه فنی و مهندسی کیش ایر که به حمدالله در حال حاضر هم وضعیت بسیار خوبی با تلاش های معاونت فعلی ساماندهی فرآیندهای مدیریت بر اساس دستور العمل های سازمان هواپیمایی و نیز ارتقاء مدیریت ایمنی با توجه به وضعیت شرکت در این حوزه که در حال حاضر بهترین شرکت هواپیمایی کشور در حوزه ایمنی شناخته شده است امیدواریم با تلاش همه همکاران بتوانیم دستاوردهای مناسبی در مسیر خدمت به کشور عزیزمان و مردم شریف ایران داشته باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/340391/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

نکته‌نگران کننده استقلال؛ وزن‌تعویض‌ها بالا نیست

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید

کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا!

برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24

ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ

نصیرزاده: تیم ملی خواهان خمس بود اما باشگاه مخالفت کرد

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!

چشمی: بازی خیلی زیاد سخت شد

استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد

قهرمان لیگ ثانیه آخر مشخص می‌شود

سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!

پاکو خمس هم نتوانست؛ جدایی سرمربی مطرح اسپانیایی از تراکتور

بخش اول گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس

بخش دوم گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس

رضاوند: دوست نداریم حق پرسپولیس هم ضایع شود

سلیمان‌زاده: تیم ما سازمان‌یافته بازی کرد

روایت سفیر ایران در فرانسه از ماجرای تهدید به انفجار یک فرد در مقابل کنسولگری ایران