راه ترقی

آخرين مطالب

تاج و دوستان به فدراسیون فوتبال بازگشتند ورزشی

تاج و دوستان به فدراسیون فوتبال بازگشتند
  بزرگنمايي:

راه ترقی- انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز شد. مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی سه نامزد کسب کرسی ریاست این فدراسیون بودند.

از مدت‌ها پیش تاریخ هشتم شهریور برای برگزاری انتخابات تعیین و اعلام شده بود اما درحالی که کمتر از یک ساعت از نیمه‌شب نگذشته بود، ناگهان فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که انتخابات لغو شده است. پس از این اتفاق، هیات رئیسه فدراسیون جلسه‌ای تشکیل داد و این بار حوالی ساعت چهار صبح بود که خبر آمد مجمع در همان ساعت پیشین برگزار خواهد شد.

محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده این وزارتخانه در مجمع حاضر است.

در آغاز مجمع، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درحالی که بسیار خسته به‌نظر می‌رسید، گفت: در روند تائید نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال نامه‌هایی به ما رسید. یکی از نامه‌ها دیشب به ما رسید که به صدور اطلاعیه دیشب منجر شد.

وی افزود: همچنان معتقدم که برخی بندهای اساسنامه رعایت نشده اما هیات رئیسه تصمیم گرفت که انتخابات برگزار شود. من هم به احترام شما در این جلسه شرکت کرده‌ام.

بازگشت دوباره تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال؛ نبی و قنبرزاده نایب رئیس

سیدمحمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که به جای سید حمید سجادی در مجع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حاضر شده بود درخصوص علت غیبت وزیر گفت: وزیر ورزش امروز به مناسبت هفته دولت، خدمت مقام معظم رهبری مشرف شدند و به همین خاطر به بنده ماموریت دادند تا در این جلسه حاضر شوم.

معاون وزیر ورزش افزود: به همه عزیزانی که تا امروز در فدراسیون فوتبال تلاش کردند تا این مجمع برگزار شود، خدا قوت می‌گویم. برگزاری مجمع، نماند ثبات، امنیت و مدیریت است. بدون شک انتخابات یعنی بالغ شدن یک مجمع؛ یعنی ما خودمان می‌توانیم برای خود تصمیم بگیریم. امیدوارم مجمع انتخاباتی امروز بدور از هرگونه حاشیه‌ای برگزار شود. در این هفته دو انتخابات بسیار مهم در حوزه ورزش کشور داشتیم. انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شد. امروز هم با حمایت شما انتخابات فدراسیون فوتبال را که یکی از مهم ترین فدراسیون‌ها به لحاظ تعداد مخاطبان است و تاثیر فراوانی در حوزه اجتماعی دارد، برگزار می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: از برادر عزیزم میرشاد ماجدی که در این چند ماه مسئولیت مهم سرپرستی فدراسیون را عهده‌دار بود، تشکر می‌کنم. کامرانی‌فر هم مسئولیت سنگینی برعهد داشت. از هر دو عزیز متشکرم که مقدمات لازم را فراهم کردند تا انتخابات در تاریخ و زمان تعیین شده برگزار شود. آرزو می‌کنم همگی شما که جمع کثیری از شما را می‌شناسم و دلسوز ورزش کشور هستید، کمک کنید تا همگی با هم انتخابات را برگزار کنیم. چراکه در فوتبال به ثبات و مدیریت خوب نیاز داریم. مردم منتظر برگزاری جام جهانی هستند و چقدر خوب است که همگی ما در شادی مردم نقش داشته باشیم. چرا که جام جهانی رویداد بسیار مهمی است که بینندگان زیادی در جهان دارد و همه کشورها افتخار می‌کنند که در آن نماینده داشته باشند، حضور بی‌حاشیه و قدرتمند تیم ملی در این رویداد برایمان مهم است.

بازگشت دوباره تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال؛ نبی و قنبرزاده نایب رئیس

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در ابتدای مجمع در سخنانی کوتاه گفت: برای اینکه حق نامزدها از بین نرود، صحبت نمی‌کنم. فقط خوش آمد می‌گویم و  به صندلی خودم در جایگاه نامزدها برمیگردم تا اصول حرفه‌ای حفظ شود.

علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات نیز، اظهار داشت: باید از خیلی‌ها تشکر کنم که اجازه دادند مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال امروز برگزار شود. به ما اجازه دادند اساسنامه را بر مبنای قانون کشورمان بنویسیم؛ در اساسنامه بر اساس قانون کشورمان نوشته شده است آمده است، هر کجا که کمبودی باشد به قوانین رجوع می‌کنیم.

وی گفت: هیچکس اجازه ندارد با امینت ملی شوخی کند، با دوستان خود در مراکز مختلف تماس گرفتیم و تصیمم نهایی را گرفتیم. امنیت ملی را در دستور کار قرار دادیم و بر اساس آن عمل کردیم. ما 18 مرداد اعلام نهایی را انجام دادیم و حرف‌هایی که گفته می‌شد تایید هنوز باز است، واقعیت نداشت.

در ادامه، دستور جلسه مجمع امروز به تصویب اعضا رسید. اعضای مجمع 87 نفر هستند که ابتدا 73 نفر حاضر بودند و در ادامه این تعداد افزایش یافت و به 80 رسید. در مرحله بعد سه نفر به عنوان شمارش‌کنندگان انتخابات برگزیده شدند. سپس کامرانی‌فر جلسه را در اختیار اعضای کمیته بدوی قرار داد تا انتخابات را برگزار کنند.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال دیر به مجمع رسید و زمانی‌که نامش را برای رای دادن قرائت شد در محل نبود اما پس از دقایقی وارد شد و رای داد.

احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که از یونان خود را به تهران رسانده است برای رای دادن وارد محل برگزاری مجمع شد. او برای اینکه به پرواز برسد، زودتر رای خود را به صندوق انداخت.

بازگشت دوباره تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال؛ نبی و قنبرزاده نایب رئیس

هشت نفر از اعضای مجمع به‌دلیل ناهماهنگی موجود پشت درب ورودی مانده و به داخل محل رای‌گیری راه داده نمی‌شدند اما با تلاش‌های صورت گرفته وارد مجمع شد. تعدادی از اعضای مجمع در میانه رای‌گیری وارد مجمع شدند. مسئول اعلام اسامی حاضران مجمع ابتدا برخی از روسای هیات‌ها یا مدیران باشگاه‌ها را در میان غایبان اعلام می‌کرد اما بعد مشخص می‌شد که آنها در مجمع حضور دارند.

در نهایت، مهدی تاج با 51 رای و مقتدرانه دوباره به ریاست فدراسیون فوتبال رسید. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، 25 رای کسب کرد و عزیزالله محمدی هم 4 رای به دست آورد. با این اوصاف تاج دوباره به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال رسید.

بازگشت دوباره تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال؛ نبی و قنبرزاده نایب رئیس

تاج پس از پیروزی در مجمع گفت: جای گلایه نیست، همه چیز تمام شد و باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را برطرف کنیم. برای اینکه تیم خوب و قوی داشته باشیم، همه باید در کنار هم باشیم. باید تلاش کنیم تا به فوتبال ایران کمک کنیم. الان وقت دشمنی نیست، وقت دوستی، همدلی و اتحاد است. همه در کنار هم هستیم.

عزیزالله محمدی نیز گفت: به تصمیم مجمع احترام می‌گذارم و برآیند این انتخاب به اعضا برخواهد گشت چون مسوولیت اصلی فوتبال بر عهده مجمع است. پیش‌بینی اتفاقات بعد از این انتخاب را نخواهم کرد ولی مجمع تصمیم خود را گرفته و باید پاسخگو باشد. هدفم این بود بیایم کار کنم و وضعیت فوتبال را سرو سامان بدهم اما مجمع به فرد دیگر رای داد و  همه کمک کردند تا تاج به‌عنوان رییس انتخاب شود.

این نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال در واکنشی به پرسشی درباره پیش‌بینی خود از ریاست تاج گفت: بله پیش‌بینی این انتخاب را داشتم. تمام افرادی که در جریان ماجرای ویلموتس بودند به تاج کمک کردند تا دوباره رئیس شود.

بازگشت دوباره تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال؛ نبی و قنبرزاده نایب رئیس

در ادامه اعضای مجمع به مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده نواب رئیس پیشنهادی تاج نیز رای اعتماد دادند. نبی 64 رای و قنبرزاده 58 رای کسب کردند.

میرشاد ماجدی که با وجود سرپرستی نتوانست در مجمع آرای لازم را کسب کند نیز، عنوان کرد: سعی کردم به عنوان کاندیدا از خودم و بقیه محافظت کنم. لذا هیچ دخل و تصرفی در بحث کمیته بدوی نداشتم. امروز به عنوان سرپرست از جایگاه سرپرستی بلند شدم و به صندلی نامزدها رفتم. قرار شده بود یک مجمعی برگزار شود و نماینده‌های ای‌اف‌سی و فیفا حضور داشتند. حسن کامرانی‌فر یک سری دغدغه‌ها داشت که هنوز هم دارد ولی مجمع برگزار شد.

بازگشت دوباره تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال؛ نبی و قنبرزاده نایب رئیس

وی درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از نظر من سرمربی تیم ملی اسکوچیچ است و هر سرمربی دیگری بیاید امضای من پای آن نخواهد بود. من هم عضو هیئت رئیسه هستم و به کارم ادامه خواهم داد.

در ادامه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، رای‌گیری برای برگزیدن 2 نماینده باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال نیز برگزار شد که در پایان رای‌گیری، محمدرضا ساکت با کسب 26 رای به‌عضویت هیئت رئیسه درآمد.

نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال:

مهدی تاج (ریاست)، مهدی محمدنبی (نایب رئیس اول)، منصور قنبرزاده (نایب رئیس دوم)
میرشاد ماجدی (ریاست)، عباس صوفی (نایب رئیس اول)، صادق درودگر (نایب رئیس دوم)
عزیزالله محمدی (ریاست)، علی فتح‌الله‌زاده (نایب رئیس اول)، محمدرضا کافی (نایب رئیس دوم)

نامزدهای نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه:

الهام بصیری‌نیا (شهرداری سیرجان)
حسین پرویزی (خوشه‌طلایی ساوه)
اسماعیل حیدرپور (شهر خودرو)
رضا درویش (پرسپولیس)
محمد رجاییان (آلومینیوم اراک)
محمدرضا ساکت (سپاهان)
حمیدرضا گرشاسبی (فولاد خوزستان)

 

انتخابات فدراسیون فوتبال با یک‌ ساعت تاخیر آغاز شد
نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/365551/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها

ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

آیا ماه به زمین نزدیک است؟

تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

فرود زیبای مجدد فالکون 9

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

عشق زندگی می بخشد

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

داستانک/ راه نجات

سیگنال مثبت به بورس تهران

هشدار بانک جهانی درباره نفت 100 دلاری

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

دردسر توخل؛ غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ

پوستر فدراسیون فوتبال برای دیدار امروز فوتسال ایران و ازبکستان

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئوفیان: هر کس رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

مصباحی مقدم: دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

معاون اجرایی ارتش: هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد