رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران خبر داد:
ارائه خدمات گردشگری به صورت شبانهروزی از 29 اسفند
شهرداری تهران
بزرگنمايي:
راه ترقی - رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: در سامانه 137 پلاس خدمات ما 24 ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری 24 ساعته می شود.
به گزارش خبرنگار شهر ، رضا ناصری سرای در خصوص سامانه 137 پلاس شهرداری و خدمات جدید حوزه گردشگری در این سامانه در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر اظهار کرد: از برج 2 امسال اتفاق جدیدی در سامانه ارتباط مردمی شهرداری رقم زدیم و و تحول بزرگی اتفاق افتاد که مبارک بود و این موضوع را می توانیم در آمار مشارکت مردم مشاهده کنیم. این اتفاق بستر مشارکت مردم در موضوعات شهری را تسهیل کرد و مردم می توانند در آن اظهار نظر و همچنین انتقاد و شکایت کنند و بستر گزارشگری فساد را در سامانه ایجاد کردیم و حوزه گردشگری و خدمات شهری هم به این سامانه، اضافه می شود.
وی افزود: امروز در سامانه 137 پلاس، زیر کلیدی در سرشماره 137 قرار دادیم که شامل خدمات شهروندی و گردشگری است که به عموم مردم این خدمات ارائه می شود و جامعه هدف ما همه مردم کشور هستند و مسافران نوروزی می توانند از آن استفاده کنند.
وی گفت: عزیزان در ساعات اداری می توانند با سامانه 137 پلاس تماس بگیرند و زیر کلید خدمات شهروندی و گردشگری را انتخاب کنند که بحث اول در مورد راهنمایی و اخذ تورهای گردشگری شهر تهران و موضوع دوم در مورد راهنمایی و مشاوره در حوزه گردشگری است.در سامانه 137 پلاس خدمات ما 24 ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری 24 ساعته می شود.
ناصری سرای خاطر نشان کرد: تعدادی از کمپ ها در پارک ها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را به عنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند،ایجاد کرده است و مردم می توانند با تماس با 137 پلاس از اطلاعات آن آگاه شوند. در عید امسال با یک سوم حضور کارکنان، به صورت 24 ساعته فعالیت خواهیم داشت.
انتهای پیام
-
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱:۴۳
-
۱۲ بازديد
-

-
راه ترقی
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/499616/