راه ترقی

آخرين مطالب

توجه ویژه دستگاه‌های امنیتی به ناکارآمدی در سطوح مدیریتی اجتماعی

توجه ویژه دستگاه‌های امنیتی به ناکارآمدی در سطوح مدیریتی
  بزرگنمايي:

راه ترقی- حجت الاسلام و المسلمین خطیب وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی در جلسه شورای تامین گفت: بهره مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در کنار همدلی، همراهی و هم افزایی قوای سه گانه، مسئولان اجرایی، دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح زمینه‌ساز اقتدار اقتصادی و امنیت ملی کشور است.

خطیب از موفقیت های وزارت اطلاعاتِ دولت مردمی وانقلابی در وارد کردن ضربه های کارآمد به درون و بیرون رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: با هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی پیام صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره شد.

خطیب در ادامه به حوادث و اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت : دشمن تمام توان رسانه ای، اطلاعاتی و ابزارهای فتنه و توطئه را در جنگ ترکیبی به میدان آورد که با لطف خدا و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی کشور و همراهی مردم رشته ارتباط و اتحاد معاندین در خارج و داخل کشور قطع و این توطئه دشمن محکوم به شکست شد.

وزیر اطلاعات به تشریح دستاوردها و تلاش های دولت در حوزه اقتصادی هم پرداخت و گفت: علیرغم تشدید تحریم ها و تمام توطئه ها، دروغ پراکنی ها، شایعه سازی ها و دشمنی‌ها دولت آیت الله رئیسی گام های موثری در مسیر توسعه اقتصادی برداشته شده که با کار جهادی برای تحقق شعار سال به نام مهار تورم و رشد اقتصادی تلاش های جهادی ادامه خواهد داشت.

خطیب حل مسائل و مشکلات به محض بروز، تشخیص و مواجهه در سطح سران قوا و کلان کشور را لازم و ضروری دانست و گفت: باید با چاره اندیشی به موقع مشکلات، هم از گسترش و بروز آن در سطح جامعه جلوگیری کرد و هم شرایط ارتقای خدمت و افزایش رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

وزیر اطلاعات از توجه ویژه دستگاه‌های امنیتی به ناکارآمدی در سطوح مدیریتی هم خبر داد و گفت: دستگاه های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور ناکارآمدی را به دقت رصد کرده و در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار قرار داده اند.

خطیب افزود: برخی ناطرازی ها و مشکلات اقتصادی انباشته شده از سال‌های گذشته است که مسئولان در دولت تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات و چالش ها به کار گرفته اند که حل برخی از این مشکلات زمان‌بر بوده و مردم آمادگی دارند تا با صبرو حوصله برای حل مشکلات و رسیدن کشور به رشد و توسعه یاریگر مسئولان باشند.

وزیر اطلاعات به دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی در روابط منطقه‌ای و بین‌المللی هم اشاره کرد و گفت : گفت وگوهای سازنده و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای با کشورهای همسایه و همجوار بازتاب گسترده ای در جهان داشته که می‌تواند در افزایش امنیت منطقه تاثیرگذار باشد.

خطیب استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور مردمی و انقلابی و هیئت دولت در سفرهای استانی را هم یادآور شد و گفت: حضور و حمایت مردم رسالت دولتمردان را سنگین تر کرده و دولت تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم و بهبود شاخص های اقتصادی به کار گرفته است.

وزیر اطلاعات در ادامه سفر به استان مرکزی با آیت‌الله دری نماینده ولی فقیه در استان هم دیدار کرد و به تشریح جایگاه و ظرفیت های صنعتی و اقتصادی استان پرداخت و استان مرکزی را مهد مفاخر و مشاهیر برجسته‌ای دانست که منشأ تحولات عظیم در حوزه‌های مختلف در تاریخ کشور بودند.

خطیب گفت: طلوع آفتاب انقلاب حضرت امام خمینی از استان مرکزی افتخاری ارزشمند برای این استان بوده و حضرت امام خمینی با اهتزاز پرچم عزت و آزادگی در کشور، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگوی برجسته ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی استکبار به آزادی خواهان جهان معرفی کرد.

همچنین آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان عدل، امنیت و رفاه را لازمه هر جامعه دانست و گفت ارتقای امنیت با بهبود آرامش و افزایش اعتماد عمومی در جامعه به عنوان ارزشمندترین سرمایه ارتباط مستقیم دارد و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حفظ و ارتقاء ثبات امنیتی کشور رسالتی بزرگ بر عهده دارند.

آیت الله دری در ادامه افزود: دولت آقای رئیسی توفیقات خوبی در مسائل بین المللی داشته است. مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این دیدار به تشریح ظرفیت‌های عظیم صنعتی تولیدی و فرهنگی استان پرداخت و گفت : استان مرکزی قطب صنعت و دارای بیشترین تنوع تولیدات صنعتی در کشور است که در کنار تولیدات صنعتی، سرزمین آفتاب قطب تولیدات کشاورزی هم هست.

حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات و پاسخگویی مستقیم و بی واسطه وصدور دستور پیگیری به تماس های دریافتی سامانه 113 ستاد خبری اطلاعات و حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه های وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی بود .

در سفر وزیر اطلاعات به استان مرکزی مدیرکل اطلاعات استان معرفی و از تلاش‌های مدیرکل پیشین هم تجلیل شد.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/767591/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها

ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

آیا ماه به زمین نزدیک است؟

تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

فرود زیبای مجدد فالکون 9

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

عشق زندگی می بخشد

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

داستانک/ راه نجات

سیگنال مثبت به بورس تهران

هشدار بانک جهانی درباره نفت 100 دلاری

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

دردسر توخل؛ غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ

پوستر فدراسیون فوتبال برای دیدار امروز فوتسال ایران و ازبکستان

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئوفیان: هر کس رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

مصباحی مقدم: دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

معاون اجرایی ارتش: هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد