راه ترقی

آخرين مطالب

سیدحسن نصرالله: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان همیشه با ما بودند و هیچگاه ما را ترک نکردند سياسي

سیدحسن نصرالله: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان همیشه با ما بودند و هیچگاه ما را ترک نکردند
  بزرگنمايي:

راه ترقی - آخرین خبر / سید «حسن نصرالله» دبیر کل جنبش حزب‌الله عصر امروز (جمعه) در مراسمی به مناسبت گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حسینیه سیدالشهداء در ضاحیه بیروت گفت: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان همیشه با ما بودند و هیچگاه ما را ترک نکردند و در این دولت آشکارا شاهد کمک و مساعدت نظامی و دیپلماسی به مقاومت بودیم.
گزیده‌ای از سخنان دبیرکل حزب‌الله در ادامه آمده است:

شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان همیشه با ما بودند و هیچ گاه ما را ترک نکردند

توضیح ویدیو
*شهادت رئیسی، امیرعبداللهیان، مالک رحمتی، امام جمعه تبریز، سردار موسوی و خلبان و ... را تسلیت می گوییم
در دولت شهید رئیسی آشکارا شاهد کمک و مساعدت نظامی و دیپلماسی به مقاومت بودیم
توضیح ویدیو
*شهید رئیسی ایمان قوی به مقاومت و دشمنی با صهیونیست‌‌ها داشت
برخی‌ها انتظار داشتند پس از شهادت رئیسی تظاهرات و آشوب به پا شود ولی نشد
توضیح ویدیو
*در سال 1401 به بهانه فوت یک خانم فتنه ای به پا شد و بعضی ها متوقع بودند پس از شهادت رئیسی تظاهرات و آشوب به پا شود ولی نشد اگر مراسم تشییع رئیسی در هر شهری برگزار می شد مردم میلیونی شرکت می کردند
چالش‌های پیش روی رئیس‌جمهور ایران از نظر دبیرکل حزب‌الله
توضیح ویدیو
*در ایران هرکس رئیس‌جمهور می‌شود با دو چالش مستقیم مواجه است. چالش نخست موضوع اقتصادی و معیشت است و دوم روابط منطقه‌ای و سیاست خارجی است
*منشا این دو چالش این است که جمهوری اسلامی از زمان پیروزی با خطرات و تهدیدات زیادی تا به امروز نظیر تحریمها و جنگ تحمیلی صدام و حتی جنگ جهانی مواجه بوده است که بسیاری از دیکتاتورها از آن حمایت کردند
تشییع پیکر شهید رئیسی سومین تشییع تاریخی جهان بود
توضیح ویدیو
*برخی رسانه‌های غربی و عربی تبلیغ می کردند که مردم ایران در مراسم تشییع رئیس جمهور شرکت نخواهند کرد و پشت خواهند کرد تصاویر تشییع آشکار بود و همه در سرتاسر دنیا شاهد آن بودند از لحاظ کمی و کیفی تشییع پیکر شهید رئیسی بعد از تشییع پیکر امام خمینی و حاج قاسم قرار داشت و بی سابقه بود
*در تاریخ بشریت و در کره زمین نمی توان چنین مراسم تشییع و اعلام پایبندی و به نظام و رهبری را مشاهده کرد، این یک پیام قوی برای دوستان و دشمنان است
ایران با شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه بسیار محزون شد ولی اصلا نلرزید و ضعیف نشد
توضیح ویدیو
*حکومت در ایران دارای ثبات و اقتدار است رهبر انقلاب در شب سانحه سقوط بالگرد با اطمنیان تاکید کرد امور ادامه پیدا خواهد کرد و کارها انجام خواهد شد و مردم نگران نباشند
رئیسی در خدمت ولایت فقیه بود
توضیح ویدیو
*ایشان با این روحیه در خدمت ولایت فقیه بود و این از مولفه‌های شخصیتی او بود
به خاطر سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و همراهان او گریه کردیم
توضیح ویدیو
*سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و همراهان اتفاقی دردناک و ناراحت کننده بود این اتفاق ما را بسیار ناراحت کرد و گریه کردیم
شهید امیرعبداللهیان عاشق مقاومت بود
توضیح ویدیو
*از خوشبختی ما بود که امیرعبداللهیان وزیر شهید رئیسی بود
*شهید امیرعبداللهیان بسیار لبنان و فلسطین و جریان مقاومت را دوست داشت شهید امیرعبداللهیان قرار بود همین هفته به لبنان بیاید
دولت رئیسی اولویت را بر همسایه ها و شرق بدون پشت کردن به غرب گذاشته بود
توضیح ویدیو
*در طول 3 سال رشد بسیار بزرگی را در دیپلماسی ایران دیدیم ارتباط ایران با دیگر کشورها بر حفظ استقلال و آزادی و بر اساس منافع جمهوری اسلامی مبتنی بود از دیگر نکات برجسته سیاست خارجی ایران عضویت در شانگهای و بریکس و دیگر پیمان های بین المللی بود
دستاوردهای دولت شهید رئیسی از زبان سید حسن نصرالله
توضیح ویدیو
جز کمک و خیر و همراهی و پشتیبانی و محبت از شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان ندیدیم
توضیح ویدیو
*به خاطر اقدامات این دو شهید متشکر هستیم و از خداوند می خواهیم که در آن دنیا جزای خیر به این عزیز بدهد
شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهان آنها اتفاق دردناکی بود
توضیح ویدیو
*تصمیم گرفتیم جشن‌های مربوط به عید مقاومت و تحریر را برگزار نکنیم
*الان در حزن و اندوه هستیم برای همین تصمیم گرفتیم جشن‌های مربوط به عید مقاومت و تحریر را برگزار نکنیم
جزئیات خبر به شرح ذیل است:
به گزارش تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان بزرگوار آنها که امروز در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان و دولتمردان ایرانی و همچنین مردم ایران و خانواده شهیدان تاکید کرد که سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران و شهادت این دولت مردان وفادار حادثه دردناکی هم در ایران و هم در خارج از این کشور بود و ما نیز دچار اندوه بزرگی شدیم و عزیزان و مجاهدان خوب و بزرگی را در این مرحله حساس جنگ ضد استکبار جهانی و تجاوز اشغالگران صهیونیست علیه غزه از دست دادیم.
دبیرکل حزب الله لبنان همچنین درگذشت علامه شیخ علی کورانی (روحانی برجسته لبنانی و عضو فقید شورای رهبری حزب‌الله) را نیز از طرف حزب الله و دوست‌داران ایشان تسلیت گفت.
وی ضمن ابراز همدردی با امام امت و ملت ایران و مسئولان ایرانی و خانواده‌های شهدا ابراز داشت که ما از نزدیک رئیس جمهور شهید ایران را می‌شناختیم و حتما صحبت‌های من در خصوص ایشان خواهد بود. در خصوص آیت الله آل هاشم ما مسائل زیادی شنیده‌ایم و دیده‌ایم که ایشان عالمی مجاهد بودند و شخصیت عظیمی داشتند اما صحبت من بیشتر در خصوص آیت الله رئیسی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه فقید ایران خواهد بود که بیشتر به مسائل منطقه مربوط می‌شود.
سید حسن نصرالله ادامه داد: باید بار دیگر بر این نکته تاکید کنم که ما نیاز به شناخت این افراد و شناساندن آنها به نسل جوان داریم، اما آنها نیازی به تعریف‌های ما ندارند بلکه ما نیاز داریم که از آنها مطلب یاد بگیریم. الگو تنها مربوط به پیامبر و امام نیست، بلکه در مواردی، رئیس جمهور و شهردار و مادر و همسر و حتی یک کارگر الگو نیز اطلاق می‌شود. بدون این الگوبرداری‌ها انسان فقط می‌تواند از نظریه‌ها و تئوری‌ها صحبت کند، اما این اسوه‌ها و الگوها هستند که می‌توانند آرمان‌ها را به ما بشناسانند.
سید بزرگ مقاومت افزود: امروز سید شهید ما به عنوان یک اسوه و الگو مطرح است. البته ایشان تاریخ بلند بالایی داشته و ما نسبتا ایشان را به ویژه در سال‌های اخیر در سه مقطع شناختیم. مورد اول زمانی بود که ایشان مسئولیت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس را بر عهده گرفت، مورد دوم وقتی بود که ایشان ریاست قوه قضاییه را بر عهده گرفتند و مرحله سوم زمانی بود که ریاست جمهوری ایران را پذیرفتند. ایشان خادم الرضا بودند و این لقبی شریف و بزرگ است. مدیریت حرم امام رضا بسیار گسترده و وسیع است.
نصرالله تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ایشان رهایی از بروکراسی‌های طولانی مدت بود و باعث شد از تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها جلوگیری کند. ایشان شبانه روز تلاش و کار می‌کرد و خود را خادم ملت و در خدمت مردم می‌دانست. او در همه جا حضور داشت و به صورت ویژه در مناطق مستضعف و دوردست حاضر می‌شد. ایشان به مناطقی سیل زده و آسیب دیده می رفت و نزدیک‌ترین افراد به ایشان انسان‌های محروم بودند .ایشان بسیار شجاع بود و به مقاومت ایمان و اعتقاد داشت و در برابر طاغوت‌های زمان ایستادگی می‌کرد. ایشان عالم با عمل بود و در طول این سه سال تقریباً هیچ تعطیلی نداشت و به همه استان‌ها و شهرها می رفت و با وجود تمام این اقدامات مطیع امام خامنه‌ای بود.
دبیر کل حزب‌الله تاکید کرد: در ایران رئیس جمهور با دو چالش مواجه است که چالش اول عامل اقتصادی یعنی تحریم‌ها است و چالش دوم سیاست خارجی و روابط با کشورهای دیگر است. ایران از زمان انقلاب اسلامی در برابر این دو چالش قرار داشته و در برابر تمامی سختی‌ها و فشارها مقاومت و ایستادگی کرده است. انقلاب اسلامی در همان روزهای اول پیروزی خود، محاصره و تحریم شد و 8 سال جنگ به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد که یک جنگ جهانی به شمار می‌رفت و همه طاغوت‌های جهان در آن شرکت داشتند و به صدام کمک کردند.
سید نصرالله اظهار داشت: ایران شهدای زیادی را فدا کرد و بسیاری از جوانان جانباز شدند و شهرها ویران شد، این در حالی بود که تحریم‌ها همچنان ادامه داشت و ایرانی‌ها از واردات کوچک‌ترین چیزها محروم بودند. 
وی مجددا با ابراز تاسف از حادثه دردناک سقوط بالگرد و شهادت مقامات کشورمان خاطرنشان کرد: این حادثه‌ها برای ایران جدید نیست و ایران در یک روز رئیس جمهور و نخست وزیر اسبق خود را از دست داده و همچنین پیشتر رئیس وقت قوه قضاییه را در عملیات تروریستی منافقان و گروهک‌های کوردل از دست داد و در عین حال حوادث مناطق مرزی و کردستان و .. ادامه داشت.
دبیر کل حزب‌الله با اشاره به دستاوردهای شهید رئیسی در دوره‌ای که دشمنان تحریم و محاصره ضد ایران را به اوج رسانده بودند گفت: تحریم‌ها همچنان بر سر موضوعات هسته‌ای علیه ایران اعمال می‌شد و وقتی یک رئیس جمهور در چنین فضایی این سمت را قبول می کند، شرایط یچیده‌ای را پیش روی خود دارد و باید با تمامی این مسائل مقابله کند.
وی بازگشایی مجدد کارخانه‌های ایران که تعداد آنها بالغ بر 7 هزار کارخانه است و احیای مجدد مسکن سازی و تحویل چند صد هزار مسکن را از جمله دستاوردهای دولت شهید رئیسی خواند و گفت: تملیک اراضی به خانواده های مستضعف از دیگر دستاوردهای شهید رئیسی است و بیش از دو میلیون واحد مسکونی در این مدت احداث شد.
دبیر کل حزب‌الله به رشد چشمگیر تولید و صادرات نفت ایران در دوره شهید رئیسی در اوج تحریم‌های دشمن علیه نفت کشورمان اشاره و تاکید کرد: افزایش تولید نفت و فرآورده‌های پتروشیمی و فروش نفت به بیش از 3 میلیون بشکه در روز، در طول این مدت انجام شد. همچنین در دوره دولت شهید رئیسی، برق رسانی و گازرسانی به مناطق محروم تقویت شد و مقابله با کرونا و بازگرداندن پول‌های بلوکه شده ایران تنها چند مورد از دستاوردهای دولت شهید رئیسی بود که من سعی کردم آنها را به صورت خلاصه و سریع بیان کنم.
نصرالله ادامه داد: شهید رئیسی تلاش می‌کرد به حرف‌های مستضعفان و محرومان جامعه گوش کند و در خدمت آنها باشد و به همین علت به شهدای حادثه اخیر سیدالشهدای خدمت گفته می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های دولت ایران در خصوص سیاست خارجی اشاره و تاکید کرد که در اینجا نقش دکتر امیر عبداللهیان نیز مطرح می‌شود. ایشان اولویت را تقویت ارتباط با کشورهای همسایه قرار داده بودند و سپس نگاه به شرق را به عنوان اولویت اصلی خود مطرح کرده بودند. البته قرار نبود به غرب نیز پشت کنند، اما اولویت به کشورهای همسایه و شرق داده می شد. شهید امیرعبداللهیان تنها بر مبنای پایبندی به آرمان‌های انقلاب سیاست خارجی خود را دنبال می‌کرد و در طول این سه سال حرکت و تلاش ایشان در همین راستا دنبال شد. همچنین در این دوره سفرهای زیادی در این زمینه و بر اساس همین اولویت‌ها صورت گرفت و در عین حال ایران به روابط با غرب نیز پایبند بود. عضویت در شانگهای و دیگر سازمان‌های بین‌المللی از دیگر فعالیت‌های ایران در این مدت بود.
وی به نقش آرمان فلسطین در سیاست خارجه دولت آیت الله رئیسی پرداخته و گفت: ایشان ایمان و باور شدیدی به آرمان فلسطین داشت و دشمنی شدیدی با صهیونیست‌ها داشت. وی مقاومت را تنها راه آزادی سرزمین‌های اشغالی از شر صهیونیست‌ها می‌دانست و در طول مسیر فعالیت‌های خود این مواضع را دنبال کرد و از هیچ کمکی در این عرصه دریغ نمی‌کرد.
سید مقاومت افزود: ایران با افتخار اعلام می‌کند که از محور مقاومت و مقاومت فلسطین، با همه ابزارها از جمله ابزار دیپلماتیک و آموزشی و مالی و نظامی حمایت می‌کند و شهید رئیسی نقش بزرگی در این عرصه داشت. وزیر خارجه شهید ایران نیز ایمان قوی به این آرمان داشت و عاشق مقاومت بود. ما از مدت‌ها پیش ایشان را می‌شناختیم. ایشان پیش از این معاون بخش عربی- آفریقایی وزیر امور خارجه سابق ایران بودند و سپس مشاور بخش عربی و آفریقایی رئیس مجلس شورای اسلامی بود و در نهایت وزیر امور خارجه شد.
دبیر کل حزب‌الله ادامه داد: دکتر امیرعبداللهیان سفرهای زیادی به لبنان داشت و در طول این هفته نیز قرار بود به لبنان سفر کند که اجل مهلت نداد. درست است که راهبرد کلی ایران نیز مبتنی بر حمایت از مقاومت بود اما شخص شهید امیرعبداللهیان عمیقاً به این موضوع اعتقاد داشت. ما در این مدت جز خوبی و نیکی و پشتیبانی از این بزرگواران چیزی ندیدم و از آنها تشکر می کنیم و از خداوند منان می خواهیم که به ایشان پاداش نیک بدهد.
سید نصرالله تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های این دو شهید تواضع بسیار زیاد آنها بود. شهید امیرعبداللهیان با جنبش‌های مردمی و مقاومت تواضع زیادی داشت و همزمان با تلاش برای برقراری ارتباط با دولت‌ها، روابط با جنبش‌های مردمی را نیز دنبال می‌کرد و این نکته ساده‌ای نیست. آنها محبت زیادی نسبت به محرومان و مجاهدان از خود نشان می‌دادند.
دبیر کل حزب‌الله خاطرنشان کرد: این شهیدان بزرگ ما عاشق فقرا و محرومان بودند و این مکتب اسلام و پیامبر اکرم و مکتب امام خمینی رحمت الله علیه است که همیشه از کوخ نشینان و مستضعفان و فقیران صحبت می‌کرد.
وی همچنین به اظهارات رئیس جمهور شهید کشورمان در اجلاس اخیر سران (کشورهای اسلامی) بعد از عملیات طوفان الاقصی اشاره و تاکید کرد: سخنان شهید رئیسی در اجلاس سران درباره مسئله غزه، شدید اللحن ترین سخنرانی ایشان (علیه صهیونیست‌ها و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین)بود و ایشان پیشنهادهای بسیار خوب و مستحکمی را در 10 بند (برای حمایت از فلسطین) ارائه کرد که البته این کشورهای عربی و اسلامی به آن پایبند نبودند. این در حالی بود که در همان اجلاس برخی از کشورها حماس را محکوم می کردند.
نصرالله در بیان دومین محور سخنرانی خود ابراز داشت که دشمنان هجمه بزرگی علیه شهید رئیسی و امام خامنه ای و نظام جمهوری اسلامی در سطوح رسانه‌ای انجام می‌دادند و هزاران رسانه با دروغ پردازی و سیاهنمایی تلاش داشتند مردم ایران را از نظام جمهوری اسلامی ایران جدا نشان دهند . این رسانه‌ها مدعی بودند که نظام ایران مردمی نیست.
او خطاب به دشمنان و عوامل پشت پرده این افتراها گفت: شما چهل سال است منتظر تحقق ادعاهای دروغ خود هستید، اما این اتفاق نیفتاده و هرگز رخ نمی دهد. قبل از حادثه سقوط بالگرد نیز همین صحبت‌ها بود و بسیاری از تحلیلگران قبل از مشخص شدن شهادت آیت الله رئیسی در این حادثه مدعی بودند که ایرانی ها به این حادثه پشت خواهند کرد و منتظر تحقق ادعای خود بودند، اما مناظر مربوط به تشییع پیکر شهدا در تبریز و تهران و مشهد و بیرجند و شهرهای دیگر را دیدند.
دبیر کل حزب‌الله با اشاره به حضور انبوه و میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهدا تاکید کرد: حضور مردم ایران در این مراسم واقعاً گسترده و میلیونی بود و پیامی بسیار قوی داشت. این سومین مراسم تشییع بزرگ در کل تاریخ بشریت بود. اولین مورد برای تشییع پیکر امام خمینی (ره) بود و دومین مورد در تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی اتفاق افتاد و این بار در مورد رئیس جمهور فقید ایران شاهد آن بودیم.
نصرالله تصریح کرد: واقعا در کجای دنیا تشییع پیکر شخصیت‌های سیاسی با این عظمت و به صورت میلیونی انجام می‌شود و دیدیم که مردم ساعت‌های طولانی ایستاده بودند و منتظر تشییع پیکر بودند. آیا این ها با اجبار به خیابان‌ها آمده بودند؟ روشن است که آنها با عشق خود به خیابان‌ها آمدند و ادعاهای تمامی ابلهان را به چالش کشیدند. در تاریخ بشریت اگر می‌توانید یک مورد از این تشییع پیکرها به من نشان دهید. این یک اعلام بیعت و وفاداری به خط نظام جمهوری اسلامی ایران و پایداری به مبانی امام راحل است.
سید حسن نصرالله ادامه داد: پیام من برای دشمن که با تحریم و سیاهنمایی و دروغ جنگ ضد نظام ایران را دنبال کرد، این است که نظام جمهوری اسلامی هنوز ایستاده است و قدرتمندتر و قوی‌تر از قبل به حرکت خود دامه می‌دهد. ایران اسلامی در بسیاری از محورها در سطوح اول قرار دارد. دشمنان باید ناامید شوند و یکی از دلایل ناکامی سیاست‌های آمریکا این است که واقعیت‌ها را نمی‌بیند یا اگر آن را می‌بیند می‌خواهد آن را منکر شود. آنها در سوریه و لبنان و بسیاری از کشورهای منطقه و حتی ایران اشتباه کردند و همچنان به اشتباهات خود ادامه می‌دهند. در مورد حزب الله نیز همین دروغ‌ها مطرح است.
این رهبر برجسته مقاومت در ادامه اظهار داشت: نکته دوم در خصوص تحول بعد از سقوط بالگرد، در زمینه دولت ایران است. ایران بعد از این حادثه دردناک، مصیبت زده و اندوهگین شد ، اما ایرانی‌ها ضعیف نشده و دچار دستپاچگی نشدند. حضرت امام خامنه‌ای در دیدار با خانواده های پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کردند که این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ خللی در حرکت جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد شد.
سید نصرالله ادامه داد: باید قبول کنیم که ایران کشور جهان سومی نیست و کشوری با صلابت و قوی است. این حادثه نشان دهنده پیام برای دوست و دشمن است. قانون اساسی ایران برای هر شرایطی پیش بینی کرده و به کار خود ادامه می‌دهد و دیدیم که مجلس خبرگان در این دوره رئیس خود را انتخاب کرد. درست است که همه مشغول تشییع پیکر شهدا بودند، اما روند فعالیت‌ها متوقف نشد.
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: البته بسیاری از کشورها قانون اساسی دارند اما چون رهبری حکیمانه و حمایت مردمی از نظام خود ندارند نمی‌تواند از آن بهره‌برداری کنند. پیش از این دشمنان به علت فوت ناگوار یک دختر جوان در ایران چه فتنه‌هایی به پا کردند و تصور می‌کردند که با شهادت آیت الله رئیسی این فتنه بار دیگر ایجاد خواهد شد، اما تصور آنها غلط بود و دولت ایران با قدرت و قوی به راه خود خود ادامه می دهد. لذا دشمن باید ناامید باشد و دوستان امیدوار باشند.
وی اظهار داشت: خیلی‌ها این سوال را مطرح می‌کنند که تاثیر غیبت این دولتمندان بر حزب الله و گروه‌های مقاومت چگونه خواهد بود؟ چیزی که ما باید تکرار کنیم این است که این موضوع برای ایران یک سیاست ثابت است. این بخشی از حقیقت جمهوری اسلامی ایران و هویت و ریشه آن است و با رفتن یک مسئول یا خدمتگزار یا شهید تغییر نخواهد کرد.
دبیر کل حزب‌الله گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایران هیچگاه عقب نشینی نکرده و در سیاست عمومی خود در حمایت از فلسطین و مقاومت منطقه عملکرد ثابت و روشنی داشته و نه تنها عقب ننشسته بلکه سال به سال این حمایت‌ها بیشتر شده است و ایران این حمایت‌ها را علنی هم کرده است.
نصرالله گفت: در ابتدا ایرانی‌ها امکانات کمتری داشتند و کمتر می‌توانستند به فلسطین و مقاومت کمک کنند و هر اندازه که امکانات آنها در ابعاد مادی و سیاسی و رسانه‌ای بیشتر شد کمک آنها به محور مقاومت نیز بیشتر شده است. هیئت‌های خارجی که برای دیدار با امام خمانه ای آمده بودند نیز این نکته را شنیدند و بقیه نیز بدانند که عقب نشینی و تزلزل ایران در سیاست‌های عمومی خود در حمایت از فلسطین و مقاومت منطقه، یک توهم است. جمهوری اسلامی از گذشته بزرگترین حامی محور مقاومت بوده و هست و خواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/885125/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخرین اظهار نظر درباره‌ی زمان واریز معوقات فروردین بازنشستگان کارگری

سرمربی دانمارک: گل دوم را نزدیم و خیلی بی‌حال بودیم

شروع قدرتمند در یورو؛ جود یورو را هم می‌خواهد

اریکسن: داستان من با یوروی قبلی متفاوت است

چشمم را بستم و فقط شوت زدم!

بدشانسی مضاعف صربستان؛ کاستیچ مصدوم شد!

کانسلو: در حقم بی‌عدالتی شد، خودم را اثبات می‌کنم

خوشحالی گل خاص بلینگام با حضور آرنولد

رونمایی دختر پزشکیان از علاقه‌های پدرش

جلیلی: برنامه خود را بر اساس مطالعات 11 ساله و کتاب‌های زیادی که در اقتصاد خوانده‌ام، ارائه کردم

قحطی شدید در شمال غزه؛ جان ده‌ها هزار کودک در خطر است

معمای کودکی رونالدو؛ هم تیمی ها جا ماندند، خودش پرده از راز برداشت!

تن هاخ: یونایتد فهمید که بهترین سرمربی را دارد!

گل تماشایی مودریچ مقابل آرژانتین در جام جهانی 2018

پیام یوفا به تیم ملی آلبانی؛ هواداران‌تان مشکل‌ساز هستند!

گل اول انگلیس به صربستان توسط جود بلینگام

توصیه کاپلو به ساوتگیت؛ روی آرنولد ریسک نکن

شوت میتروویچ خطرناک از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت

خداداد: بزرگترین اشتباهم رد پیشنهاد دورتموند بود

گزارش زنده؛ انگلیس 1-0 صربستان

پزشکیان: آنها که می‌گویند ما خودمان کارشناس هستیم مردم را فریب می‌دهند

اظهارات دختر پزشکیان نامزد ریاست جمهوری پیش از شروع گفتگوی ویژه خبری

قاپ باباشون رو دزدیدن

پیشنهاد معنادار رضا رشیدپور به رئیس صداوسیما

نوای دل انگیز ویولنسل نواز معروف در طبیعت

اگر پوتین در فضا بمب هسته‌ای منفجر کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

عصر ایران: خدا می‌داند مترجم جلیلی چگونه سخنان او را در مذاکرات می‌فهمیده و ترجمه می‌کرده

مبارزه با اژدهای هفت سر نیاز به رئیس‌جمهور پاکدست دارد

انتخابات 76؛ پیروزی در اوج ناامیدی

سیاست خارجی مطلوب دولت بعد: تعامل با غرب؛ تنش‌زدایی با همسایگان

فعال شدن جایگاه‌های عرضه دام در پایتخت

خلاصه بازی اسلوونی 1 - دانمارک 1

آنالیز تیم دانمارک در بازی مقابل اسلوونی توسط خداداد عزیزی

دسکو: خون تازه‌ای در رگ‌های بلژیک جریان دارد

جواد خیابانی : یوهان کرایف فوتبال هلند را متحول کرد

امره جان به ستاره غایب: جایت را به خوبی پر می‌کنم

نامه مس به تاج؛ استادیوم فینال را عوض کنید!

سرمربی اسلواکی: بلژیک را دست‌کم نگیریم، آنها غولند

پزشکیان: من اگر قومیت گرا بودم نمیگفتم ایران برای همه

مناظره‌ی انتخاباتی سه نماینده نامزدهای ریاست جمهوری

خبری ناگوار برای "سروش"

خیلی کنجکاو هستین!

موزیک ویدئوی «قدح» با صدای علیرضا افتخاری

مشاهده خرس قهوه‌ای در نزدیکی مناطق مسکونی ییلاقات تالش

نقش یک ترک فعل در حادثه معدن شازند

سیلاب بهاره در استان یزد

ویدیویی شگفت انگیز از بازگشت فضاپیمای استارشیپ به اتمسفر

یادآوری چند مثل که امروزه فراموش شده‌اند

نقد دولت فراموش نشود

افرادی دور پزشکیان حضور دارند که از مبانی انقلاب عبور کرده اند