پاسخگویی هوش مصنوعی به مشتریان رستورانها
چهارشنبه 10 ارديبهشت 1404 - 17:56:45
|
|
راه ترقی - ایسنا /برنامه یلپ(Yelp) که مخصوص ارائه خدمات به کاربران، شامل رزرو رستوران و دندانپزشکی و سالنهای زیبایی و غیره است، قصد دارد از این پس از هوش مصنوعی برای کمک به رستورانها برای پاسخگویی به تماسها و رزروهای تلفنی استفاده کند. یلپ(Yelp) برای ارائه خدمات رستورانی به کاربران خود میخواهد از هوش مصنوعی استفاده کند. این سیستم همچنین هرزنامهها را فیلتر میکند، به سؤالات پاسخ میدهد و افراد را در فهرست انتظار قرار میدهد. به نقل از انگجت، شرکت Yelp ویژگیهای جدید پاسخگویی به تماسهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای رستورانها و ارائه خدمات اعلام کرده است. این شرکت با این سرویس جدید که هم اکنون در حال توسعه است، امیدوار است که کسب و کارها هرگز تماسی را از دست ندهند. کریگ سالدانا(Craig Saldanha)، مدیر محصول Yelp در بیانیهای گفت: ما در این مرحله از تحول محصول خود، همچنان به استفاده از هوش مصنوعی برای باز کردن پتانسیل دادههای غنی Yelp به روشهایی که اعتماد ایجاد میکند و تصمیمگیری را ساده میکند، ادامه میدهیم. با پایهگذاری هوش مصنوعی خود بر روی رفتار مصرفکننده واقعی و دادههای تجاری، ویژگیهای بصری و شفافی ایجاد میکنیم که تجربه را برای همه در Yelp بهبود میبخشد. وی افزود: این سامانه مجهز به هوش مصنوعی به طور کامل با پلتفرم Yelp با ویژگیهای قابل تنظیم و توانایی پاسخگویی به سؤالات عمومی، فیلتر کردن هرزنامهها، انتقال تماسها در صورت نیاز و گرفتن پیامها ادغام خواهد شد. این سامانه رستورانها را برای کاربران رزرو میکند و مهمانان را در فهرست انتظار قرار میدهد. کاربرانی که با این سرویس تماس میگیرند، میتوانند جزئیات پروژه را ارائه دهند، پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند و یک تماس پاسخی از شرکت دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی با خودروی خود مشکل داشته باشد، میتواند اطلاعاتی را به سامانه هوش مصنوعی بدهد و راه حلهای احتمالی را دریافت کند. هر کسبوکاری میتواند پیامهای خوشامدگویی هوش مصنوعی را سفارشیسازی کند، زمان ارسال تماس را انتخاب کند و سؤالات بعدی خود را تعیین کند.
http://www.RaheNou.ir/Fa/News/1070677/پاسخگویی-هوش-مصنوعی-به-مشتریان-رستورانها
|