راه ترقی
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: رضایت مخاطبین و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم مهمترین اولویت ماست
سه شنبه 27 مهر 1400 - 09:35:36
وزارت رفاه
راه ترقی - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در چهارمین جلسه کمیته سلامت اداری،صیانت از حقوق شهروندان و میز خدمت حضوری که با حضور مولوی نماینده و ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد، گفت: رضایت مخاطبین و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم مهمترین اولویت ماست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، حمیدرضا پناه در این جلسه که با موضوع ارائه گزارش تحلیل و آسیب شناسی نحوه پاسخگویی به شکایات،حقوق شهروندی و میز خدمت حضوری در 6 ماهه اول سال جاری برگزار شد ضمن تشکر از همکاری کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طی سخنانی گفت: این اداره کل با توجه به جمعیت،جامعه هدف و تنوع خدماتی که بر عهده دارد در حوزه های مختلفی از جمله اشتغال،تعاون،مراجع حل اختلاف، سخت و زیان آور،بیمه بیکاری،اجتماعی،فرهنگی و... فعالیت می کند که شکایات، مطالبات مردمی و مراجعین به این اداره نیازمند توجه خاصی است.
وی ادامه داد: در همین راستا سنجش و ارزیابی ها نیز می بایست بر اساس حجم فعالیت، رسالت و ماموریت کاری،منابع و نیروی انسانی،قوانین و مقررات همخوانی داشته باشد
پناه با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی و حجم مراجعه کنندگان به این اداره کل افزود: واقعیت این است که ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی در گرو بحث رضایتمندی مردم در جامعه است و ما اگر بتوانیم رضایتمندی مخاطبین خود را جلب کنیم، مطمئناً توانسته ایم به بخشی از خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ دهیم که سعی و تلاش کلیه پرسنل این اداره کل بر این است تا پاسخگوی جمع کثیری از جامعه کارگری،کارفرمایی و تعاونگران استان باشیم و معتقدیم رضایت مخاطبین و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم مهمترین اولویت برنامه های این اداره کل است و همه ما وظیفه داریم در چارچوب قوانین و مقررات به امور همه آنها رسیدگی کنیم.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این جلسه ضمن بیان نقطه نظرات و درخواست های خود در بخش های مختلف افزود: امروز کار در حوزه سلامت اداری، حقوق شهروندی و میز خدمت یک نیاز مبرم برای دستگاه های اجرایی است و حرکت در مسیر آن موجبات ارائه بهتر خدمت به مردم و در نتیجه افزایش سطح رضایت مندی خواهد شد و قطعاً همکاری و راهنمایی شما در اجرای صحیح برنامه ها برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم در رسالت خطیر خدمت رسانی به مردم موفق عمل کنیم .
شایان ذکر است در این جلسه گزارش کاملی از عملکرد کمیته های سلامت اداری،صیانت از حقوق شهروندان و میز خدمت حضوری و درصد تحقق آنها تشریح و گزارش شد.
27 مهر 1400 08:53
کد خبر : 247,040
کلیدواژه ها: پناه,مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی, چهارمین جلسه سلامت اداری،میز خدمت و صیانت از حقوق شهروندان
نظرات بینندگان

http://www.RaheNou.ir/Fa/News/310387/مدیر-کل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی--رضایت-مخاطبین-و-ارتقاء-سطح-خدمات-رسانی-به-مردم-مهمترین-اولویت-ماست
بستن   چاپ