راه ترقی
ناصری سرای خبر داد؛
ثبت رکورد 25 هزار تماس در روز در سامانه 137پلاس/در تمامی فرایندها هدف ما کسب رضایت شهروندان است
شنبه 27 اسفند 1401 - 16:09:29
راه ترقی - رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت : در تمامی فرایندها هدف ما کسب رضایت شهروندان است و پیام های شهروندان برای ما بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار شهر ، رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سامانه 137 پلاس یک بخش ثبت داریم که شهروندان مراجعه می‌کنند و بخش دیگر در این سامانه موضوع رسیدگی به پیام های شهروندان است. 
وی بیان کرد: بعد از تماس شهروندان موضوع و مشکلات بلافاصله پیگیری می‌شود و بعد عملیات بازخورد گیری را داریم که با شهروندان تماس میگیریم و از کیفیت کار مطلع می شویم.
ناصری سرای عنوان کرد: در تمامی فرایندها هدف ما کسب رضایت شهروندان است و پیام های شهروندان برای ما بسیار مهم است و در انتصاب مدیران شهرداری نقش دارد.
وی تصریح کرد: ادغام سامانه 137 و 1888 منجر به ایجاد 137 پلاس شد که سامانه ای یکپارچه است و به دنبال هوشمند کردن این سامانه بودیم. نگاه ما این بود که با سامانه های قبلی فرق داشته باشد و به روز رسانی هایی اتفاق بیفتد.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان از ساعت انجام کار نارضایتی داشتند و ما به سمت چابک سازی رفتیم تا رضایت شهروندان را جلب کنیم. بیش از 4 میلیون مخاطب با شماره یکتا در این سامانه داریم و موضوع حجم ارتباطات در سامانه ثبت می‌شود و برخی روزها بیش از 12 هزار تماس در روز داریم؛ امسال رکورد 25 هزار تماس در روز را ثبت کردیم.
وی افزود: امسال بحث رونمایی از سامانه یکپارچه را داشتیم و رویکرد ما مشارکت مردم در موضوعات مختلف شهری است. در پویش درختکاری استقبال خوبی داشتیم که از 15 تا 25 اسفند ماه شهروندان می‌توانستند درخواست نهال دهند و نوع نهال را هم می توانستند، مشخص کنند
وی خاطرنشان کرد: موضوع جلسات ارتباط مستقیم بسیار مهم است و هر دوشنبه جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهرداری را داریم. در جریان این تعاملات مشخص شد که 100 نفر از بدنه شهرداری تخلف داشتند که با آن ها برخورد و منجر به تذکر یا برکناری شده است؛ متخلفان از شهرداران نواحی تا کارکنان و کارمندان را در بر می گرفت. 
اتتهای پیام

http://www.RaheNou.ir/Fa/News/501070/ثبت-رکورد-25-هزار-تماس-در-روز-در-سامانه-137پلاس-در-تمامی-فرایندها-هدف-ما-کسب-رضایت-شهروندان-است
بستن   چاپ