راه ترقی

آخرين مطالب

دوئل قهرمانی در هفته پایانی؛ طوفان سرخ یا طوفان زرد؟ نوشتارها

دوئل قهرمانی در هفته پایانی؛ طوفان سرخ یا طوفان زرد؟
  بزرگنمايي:

راه ترقی - لیگ بیست و دوم امروز قهرمانش را می‌شناسد.

مس کرمان- سپاهان اصفهان
بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان را باید مهمترین بازی هفته سی‌ام فصل بیست و دوم لیگ برتر نامید. جایی که مس کرمان برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگد و سپاهان برای رسیدن به قهرمانی. مس کرمان که در این بازی میزبان است و از حمایت هوادارانش بهره می‌برد در تلاش است با پیروزی در این بازی،‌ کار را تمام کند و در لیگ برتر بماند. مسی‌ها اگر در این بازی به پیروزی برسند بدون هیچ اما و اگری می‌توانند ماندن‌شان در لیگ برتر را قطعی کنند. اما اگر نتیجه‌ای جز برد برای مس کرمان رقم بخورد، همه نگاه‌ها به سیرجان و بازی مهم گل‌گهر و صنعت‌نفت خواهد بود تا تکلیف دومین تیم سقوط کننده مشخص شود. در صورت رقم خوردن نتایج مشابه در بازی کرمان و سیرجان، این مس خواهد بود که می‌تواند در لیگ برتر بماند چون در بازی رودررو مقابل صنعت‌نفت آبادان نتیجه بهتری به دست آورد.

راه ترقی


البته مسی‌ها نمی‌خواهند جوری کار کنند که حواس‌شان به بازی سیرجان باشد. پس فقط به دنبال برد هستند. هر چند که کار مقابل سپاهان کاملا سخت خواهد بود. چون زردپوشان اصفهانی امیدوارند نساجی از پرسپولیس امتیاز بگیرد و آن‌ها با پیروزی مقابل مس کرمان بتوانند به قهرمانی برسند. نکته جالب در 5 بازی اخیر سپاهان این است که تیم اصفهانی تنها یک گل دریافت کرده اما 3 بازیکن مس کرمان قول دادند به این حریف قدرتمند گل بزنند. این مساله نشان از انگیزه و روحیه بالای تیم کرمانی دارد که می‌تواند به آن‌ها کمک کند اما سپاهانی‌ها اگر برای رسیدن به قهرمانی ناامید بودند، 27 خبرنگار اصفهانی با خود به کرمان نمی‌بردند. به هر حال شرایط متفاوت 2 تیم و انگیزه‌های بالای آن‌ها باعث می‌شود این بازی یکی از مهمترین بازی‌های هفته به حساب بیاید. مس کرمان و سپاهان در 5 رویارویی اخیر خود 3 بار به تساوی رسیدند و یک بار مس برنده شد و یک بار سپاهان که نتیجه بازی رفت هم همان پیروزی تیم اصفهانی بود. مس در 5 بازی اخیر خود تنها یک تساوی به دست آورد اما در مقابل سپاهان 3 برد و یک تساوی کسب کرد که آن تساوی شاید تلخ‌ترین تساوی‌شان بود. همان مساوی مقابل ملوان که باعث شد صدر از دست برود. حالا باید دید در نهایت تقابل مس کرمان و سپاهان به چه صورت خواهد شد و کدامیک می‌تواند در پایان جشن بگیرد.
نفت مسجدسلیمان- ملوان بندرانزلی
بازی نفت مسجدسلیمان و ملوان بندرانزلی را می‌توان جدال تیم‌های بی‌انگیزه نامید. نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته سقوطش به لیگ یک قطعی شد حالا فقط برای یک بازی آبرومندانه به میدان می‌رود. ملوان بندرانزلی هم ماندنش در لیگ برتر مسجل شد و حالا فقط برای ماندن در رده یازدهم تلاش می‌کند. رتبه‌ای که حفظ کردن آن یا رفتن به یک رده پایین‌تر اهمیت چندانی ندارد چون جایگاه انزلی‌چی‌ها را به هیچ وجه به خطر نمی‌اندازد. به همین دلیل برگزاری این بازی با برگزار نشدنش چندان تفاوت ندارد. هر چند که بازیکنان 2 تیم در تلاش هستند در بازی آخر خودی نشان دهند تا شاید پیشنهادات خوبی برای فصل بعد پیدا کنند. مخصوصاً بازیکنان غیربومی نفت مسجدسلیمان که ظاهراً جایی در این تیم برای فصل بعد حتی در لیگ یک نخواهند داشت. چراکه ابراهیم اشکش سرمربی زردپوشان زاگرس به‌دنبال این است که تیمی بومی ببندد که با بازیکنان خوزستانی به لیگ برتر برگردند. به همین دلیل، این بازی در واقع وداع بازیکنان غیربومی نفت مسجدسلیمان با این شهر و این تیم هم خواهد بود. وداعی تلخ با حضور هواداران پرشور مسجدسلیمانی که امیدوار به بازگشت زودهنگام تیم‌شان به لیگ برتر هستند.

راه ترقی


نکته جالب در مورد این بازی، 5 رویارویی اخیر 2 تیم است که نفت مسجدسلیمان هیچ بردی به دست نیاورد اما ملوان 2 بار پیروز شد و البته 3 بازی هم با تساوی به پایان رسید. بازی رفت 2 تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مازیار زارع تمام شد اما در بازی جام حذفی نفت مسجدسلیمان با سرمربیگری ابراهیم اشکش توانست بعد از مدت‌ها به پیروزی برسد که بعد از بازی مشخص شد زردپوشان از بازیکن غیرمجاز استفاده کردند و به همین دلیل کمیته انضباطی بازی را 3 بر صفر به سود ملوان اعلام کرد. اگرچه این برد براحتی از دست رفت اما اشکش شناخت خوبی از ملوان دارد که حالا شاید به‌دنبال جبران آن نتیجه باشد تا تیمش هم با پیروزی با لیگ برتر خداحافظی کند. مسأله مهم دیگر در مورد این بازی، تقابل مربیان جوان لیگ است. مربیانی که برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه کردند.
فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک
بازی فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک اگرچه تأثیر چندانی در جدول ندارد اما برای 2 تیم خیلی مهم است. فولاد به تازگی رده هفتم جدول را از دست داد و حالا به دنبال بازگشت به این رتبه است اما در مقابل آلومینیوم اراک که این رده را خیلی مهم می‌داند، تحت هیچ‌ شرایطی نمی‌خواهد آن را از دست بدهد. به همین دلیل تمام تلاش شاگردان مهدی رحمتی این است که یا با تساوی و یا برد، این رتبه را حفظ کنند. در مقابل فولاد که در خانه و با حضور هوادارانش به میدان می‌رود، به دنبال پس گرفتن رتبه هفتم هستند که برای رسیدن به آن هم حتماً باید به پیروزی برسند. نکته جالب در مورد این بازی همسایه بودن 2 تیم و البته 39 امتیازی بودن هر دوی آنهاست که آلومینیوم به خاطر تفاضل گل بهتر در رده بالاتر از فولاد قرار گرفته است. مسأله جالب دیگر این است که این 2 تیم تحت هیچ شرایطی رتبه هفتم یا هشتم را از دست نخواهند داد چون فاصله تیم نهم با آنها و البته فاصله آنها با تیم ششم جدول بیش از 3 امتیاز است. نکته جالب‌تر هم اینکه سرمربی فولاد و آلومینیوم اراک در مقطعی هم‌تیمی بودند و آنها را مربیان آبی می‌نامند. مربیانی که سابقه سال‌ها کاپیتانی در استقلال را داشتند.

راه ترقی


فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در 5 تقابل اخیر خود نتایج جالبی کسب کردند. فولاد 2 بار پیروز شد، آلومینیوم اراک یک بار و 2 بار هم بازی با تساوی به پایان رسید. بازی رفت 2 تیم که در اراک انجام شد، فولاد توانست 3 امتیاز را کسب کند که حالا همین مسأله شاید انگیزه خوبی به آلومینیوم برای پیروزی و جبران نتیجه رفت بدهد. در کل این بازی اهمیت چندانی در جدول ندارد اما هر 2 سرمربی دوست دارند فصل را با پیروزی تمام کنند. مربیانی که احتمالاً قراردادشان را با تیم‌های‌شان تمدید خواهند کرد. البته علیرضا منصوریان هنوز نتوانسته در دل هواداران خوزستانی جا پیدا کند اما مهدی رحمتی به محبوبیت خاصی در اراک دست پیدا کرده که ماندنش حتمی شده. حالا باید دید در بازی آخر چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد و کدام مربی به هدفش می‌رسد.
پیکان تهران - مس رفسنجان
بازی پیکان تهران و مس رفسنجان را می‌توان رویارویی گزینه‌های تیم امید ایران نامید. در یک طرف مجتبی حسینی قرار دارد که سرمربی پیکان است و ظاهراً یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم امید ایران به حساب می‌آید و طرف دیگر محمد ربیعی که با نتایج درخشانی که با مس رفسنجان هم در لیگ یک و هم در لیگ برتر به دست آورد، گزینه اصلی هدایت تیم امید ایران شده است. حالا این 2 سرمربی با تیم‌هایی کاملاً متفاوت قرار است امروز مقابل هم قرار بگیرند. پیکان با 27 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته که در صورت پیروزی و خوش‌شانسی می‌تواند یک پله بالاتر بیاید اما در صورت شکست احتمال کمی دارد که به رده پایین‌تر برود چراکه تیم رده سیزدهمی یعنی نساجی مازندران امروز کار سختی مقابل پرسپولیس که مدعی قهرمانی است، دارد. در مقابل مس رفسنجان که با اقتدار به رده پنجم رسیده، به دنبال ادامه روند صعودی خود است و به چیزی جز برد فکر نمی‌کند. این در حالی است که کسب 3 امتیاز نمی‌تواند آنها را به یک رده بالاتر هم ببرد اما اگر ببازند شاید رتبه پنجم را از دست بدهند. به همین دلیل شاگردان محمد ربیعی در تلاش هستند تا هر طور شده این رتبه را حفظ کنند و با این شرایط، فصل را به پایان ببرند.

راه ترقی


در 5 تقابل اخیر این 2 تیم نکته جالبی وجود دارد و آن هم ناکامی همیشگی پیکان است. یعنی در این 5 تقابل، پیکان حتی یک بار هم نتوانسته به پیروزی برسد اما مس رفسنجان 2 بار برنده شده و 3 بازی هم با تساوی به پایان رسید. در کل، پیکان در هفته‌های اخیر هم شرایط خوبی نداشت و در 5 بازی اخیر خود (لیگ برتر و جام حذفی) نه تنها نتوانست هیچ بردی به دست بیاورد بلکه فقط یک تساوی هم کسب کرد که نتایج خوبی نیست. آخرین برد این تیم به هفته بیست و پنجم برمی‌گردد که توانستند هوادار را شکست بدهند. این در حالی است که مس رفسنجان در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی به دست آورد که نتیجه‌ای کاملاً درخشان به حساب می‌آید. حالا باید دید حسینی می‌تواند این طلسم را بشکند و تیمش را پیروز کند یا اینکه ربیعی به روند خودش ادامه خواهد داد.
ذوب‌آهن اصفهان- هوادار تهران
بازی ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران را می‌توان بازی همسایه‌های میانه جدولی نامید که نتیجه‌اش هیچ تغییری در جدول ایجاد نمی‌کند. چرا که اگر ذوبی‌ها به پیروزی برسند حتی یک پله هم نمی‌توانند بالا بروند. اگر هم هوادار پیروز این میدان باشد، چنین شرایطی دارد. در واقع برد و باخت و البته تساوی 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و هوادار نمی‌تواند هیچ اثری در جدول بگذارد مگر اینکه تیم تهرانی بتواند ذوب‌آهن را گلباران کند و بیش از 6 گل به این تیم بزند که بعید است. چرا که 2 تیم فقط 3 امتیاز با هم اختلاف دارند اما تفاضل گل آنها 11 است که همین مسأله باعث می‌شود فقط در صورت یک نتیجه پر گل، تیم تهرانی جایگاه ذوب‌آهن را به دست بیاورد. نکته جالب دیگر در تقابل مربیان قرمز و آبی لیگ است. مهدی تارتار را همه یک مربی پرسپولیسی می‌دانند که حالا هدایت ذوب‌آهن را به عهده دارد، ساکت الهامی هم مدتی در استقلال مربی بود که حالا تقابل آنها می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند.

راه ترقی


ذوب‌آهن و هوادار تا الان فقط 3 بار مقابل هم قرار گرفتند که در هر 3 بازی تیم تهرانی پیروز میدان بود. بازی رفت هم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید که شاید الان مهدی تارتار به دنبال جبران آن نتیجه و البته شکستن طلسم نبردن هوادار باشد. البته هوادار در 5 بازی اخیر خود نتوانسته به پیروزی برسد که این مسأله به آنها انگیزه می‌دهد تا بتوانند به دنبال برد و پاره کردن این زنجیره ناکامی باشند. این در حالی است که گاندوها در 5 هفته اخیر هشت امتیاز کسب کردند که نتیجه خوبی به نظر می‌رسد. در کل ذوب‌آهن در بازی‌های خانگی معمولاً تیم بهتری بوده و نتایج خوبی هم کسب کرد که باید دید این بار کار به چه صورت پیش خواهد رفت و کدام سرمربی به هدف خود خواهد رسید. نکته جالب دیگر این بازی، حضور ناظران داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند که عملکرد امیر عرب‌براقی داور بازی را زیر نظر خواهند داشت. مسأله‌ای که باعث می‌شود هم داور قضاوت بهتری داشته باشد و هم اینکه 2 تیم به دنبال خودنمایی باشند.
گل‌گهر سیرجان- صنعت‌نفت آبادان
بازی گل‌گهر سیرجان و صنعت‌نفت آبادان یکی از 3 بازی مهم هفته است که نگاه‌های زیادی را به خود خیره می‌کند. شاید این بازی اهمیت چندانی برای گل‌گهری‌ها نداشته باشد اما برای آبادانی‌ها بازی مرگ و زندگی است. صنعت‌نفت در صورتی می‌تواند امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد که در این بازی به پیروزی برسد. شاگردان عبدالله ویسی اگرچه کار سختی مقابل گل‌گهر آن هم در سیرجان دارند که به خوبی می‌دانند اگر در این بازی مهم به پیروزی نرسند ممکن است سقوط کنند. صنعت‌نفت در این بازی مهم و حساس طالب ریکانی و حسین ساکی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. بازیکنانی که جزو بهترین‌های تیم به حساب می‌آیند. مخصوصا ریکانی که گل‌های مهمی تا الان برای صنعت‌نفت آبادان زده است. البته هم ریکانی و هم ساکی در این بازی مهم،‌ کنار تیم هستند و از روی سکوها صنعت‌نفت را همراهی می‌کنند تا تیم‌شان با روحیه بالا مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان برود. اگرچه به نظر می‌رسد گل‌گهر انگیزه چندانی برای این بازی ندارد اما ظاهرا چنین نیست. آن‌ها به دنبال این هستند که به جایگاه پنجم برگردند و بالاتر از مس رفسنجان قرار بگیرند. هر چند که این احتمال پایین است چون مس رفسنجان کار چندان سختی مقابل پیکان ندارد.

راه ترقی


به هر حال، به نظر می‌رسد کرمانی‌ها از گل‌گهر انتظار یک بازی انتحاری و جذاب دارند که بتواند تیم مس را از سقوط نجات بدهد. با توجه به اینکه مس کرمان کار سختی مقابل سپاهان برای ماندن در لیگ برتر دارد و البته هم‌استانی بودن مس و گل‌گهر، حالا کرمانی‌ها منتظر یک بازی درخشان از سوی شاگردان سعید الهویی هستند تا مس را از سقوط نجات بدهد. این در حالی است که گل‌گهر سیرجان بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی و سرمربیگری الهویی نتایج خوبی نگرفت و تنها در یک بازی به پیروزی رسید. گل‌گهر سیرجان و صنعت‌نفت آبادان در 5 رویارویی اخیر خود تنها یک تساوی به دست آوردند اما در 3 بازی آبی‌پوشان و تنها در یک بازی زردپوشان به پیروزی رسیدند. بازی رفت 2 تیم هم با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر سیرجان به پایان رسید که باید دید این بار چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد و آیا صنعت‌نفت می‌تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند و جشن بقا بگیرد یا نه.
بیشتر بخوانید:
عکس | یک ایرانی گرانترین مربی جهان شد
عکس| ابتکار نساجی برای بلیت نفروختن به پرسپولیسی‌ها!
افشاگری باورنکردنی پزشک معروف عربستانی درباره رونالدو
257 258
کد خبر 1767234
برچسب‌ها
باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان باشگاه گل گهر سیرجان باشگاه نساجی قائمشهر
مطالب مرتبط
اشتباهات عمدی داوری در لیگ؟ حتما داریم
حضور پررنگ سرخابی‌های سابق در جمع نساجی‌
عکس | توییت جنجالی یک سپاهانی علیه پرسپولیس: مقابل این جریان بایستید!
هیچکس از قلیچ پرسپولیسی‌تر نیست؛ او هم حرف من را تایید می‌کند!
عکس | مجمع باشگاه استقلال لغو شد
وحید قلیچ هم گفت این قهرمانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد!/داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند
چرا پدیده پرسپولیس نیمکت‌نشین شد؟
بغض یحیی در پرسپولیس می‌ترکد؟
پرسپولیس با تک گل عیسی قهرمان می‌شود
-->
نظر شما
شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ
نام
ایمیل
نظر شما *
* لطفا حاصل عبارت را در جعبه متن روبرو وارد کنید 1 + 1 =
ارسال
آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان
دوئل قهرمانی در هفته پایانی؛ طوفان سرخ یا طوفان زرد؟
حضور پررنگ سرخابی‌های سابق در جمع نساجی‌
اشتباهات عمدی داوری در لیگ؟ حتما داریم
عکس | نساجی به دنبال تکرار تاریخ مقابل پرسپولیس
تحقیر رئال در اتحاد؛ سیتی انتقام گرفت
عکس | ترفند جالب هوادار پرتغالی برای گرفتن لباس طارمی
غیبت 5 بازیکن تراکتور مقابل استقلال
معرفی دبیر انجمن قایق های تندرو
کاش مسئولان مثل دبیر در جلسه نماز می‌خواندند اما مثل او هم کار می‌کردند
هشدار سرمربی نساجی به بازیکنان در آستانه بازی با پرسپولیس
محرومیت 8 ماهه ستاره لیگ برتری به دلیل شرط‌بندی
عکس | هدیه رونالدو به یک برزیلی در عربستان
استقلال با گلر سوم مقابل تراکتور!
آمار ترسناک برای رئال در آستانه بازی امشب
ساپینتو: علاقه قلبی من ماندن است اما مالک باشگاه نیستم
در بحث مشارکت کنید

راه ترقی

وحید قلیچ هم گفت این قهرمانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد!/داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند

راه ترقی

رادان: نگاه «برخوردی» در زمینه حجاب را از «شرعی» به قانونی تبدیل می‌کنیم

راه ترقی

اجاره‌نشین‌ها تهران را ترک کردند
-->

راه ترقی


بازار

راه ترقی

نکات خرید اسپیکر که گاهی نادیده گرفته می‌شود
با توجه به گسترش استفاده از لوازمی همچون اسپیکر، هندزفری، هدفون و پاوربانک، بازار این لوازم جانبی موبایل و دستگاه‌های هوشمند بسیار داغ است. همچنین برندهای متنوعی به تولید این محصولات پرداخته و مدل‌های بسیار متنوعی را به بازار عرضه کرده‌اند. بر همین اساس ممکن است خرید اسپیکر، هندزفری، هدفون، پاوربانک و سایر لوازم مشابه، سخت و دشوار باشد.

راه ترقی

لیگ برتر انگلیس؛ پیشروی باشگاه‌های برتر فوتبال

راه ترقی

خرید اقساطی یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

راه ترقی

«بدون تاریخ، بدون امضاء» به نمایش خانگی آمد

راه ترقی

کاربردهای پنل پیام کوتاه برای مشاغل

راه ترقی

پیوندی موثر در روابط، راهی برای جلب اعتماد در روز روابط عمومی

راه ترقی

طرز تهیه بلالیت دسر خوشمزه بندر عباس

راه ترقی

6 اشتباه رایج در ست کردن مانتو با شومیز و تیشرت

راه ترقی

روش های سنتی در ترک سیگار

راه ترقی

دال، دلیلی برای انتخاب بهترین بیمه
وبگردی
تتر --> قیمت تتر --> نرم افزار حضور غیاب --> قالیشویی --> سایت خرید پرفکت مانی --> دانلود آهنگ های جدید تبلیغات گوگل --> تور لحظه آخری اخبار خبر پرسپولیس استقلال بلیط هواپیما آموزش وردپرس فیلم سریال جدید کول دانلود خرید نهال ایمپلنت دندان قیمت چمن مصنوعی کاریابی برج خنک کننده اجاره خودرو سعادت رنت بهترین روش لاغری --> خلافی خودرو قفل دیجیتال اتریوم دانلود آهنگ سایت بوکینگ تور آنتالیا خرید بلیط هواپیما
خواندنی ها
نسخه دسکتاپ نسخه موبایل

راه ترقی

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

راه ترقی

طراحی و تولید: نستوه

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/768639/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

نکته‌نگران کننده استقلال؛ وزن‌تعویض‌ها بالا نیست

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید

کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا!

برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24

ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ

نصیرزاده: تیم ملی خواهان خمس بود اما باشگاه مخالفت کرد

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!

چشمی: بازی خیلی زیاد سخت شد

استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد

قهرمان لیگ ثانیه آخر مشخص می‌شود

سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!

پاکو خمس هم نتوانست؛ جدایی سرمربی مطرح اسپانیایی از تراکتور

بخش اول گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس

بخش دوم گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس

رضاوند: دوست نداریم حق پرسپولیس هم ضایع شود

سلیمان‌زاده: تیم ما سازمان‌یافته بازی کرد

روایت سفیر ایران در فرانسه از ماجرای تهدید به انفجار یک فرد در مقابل کنسولگری ایران