- نوشته شده توسط:
راه ترقی
-
شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
راه ترقی - فارس /ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم! خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آنها خواهد داشت؟ ترامپ: ...
راه ترقی - فارس /ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!
خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آنها خواهد داشت؟
ترامپ: خب، بهزودی متوجه خواهید شد.
خبرنگار: آیا آتشبس همچنان برقرار خواهد ماند؟
ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن را ساقط کردیم.
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...